Golf Mk1 GTI
-
- Amateur
- Mensagens: 525
- Registado: 23 out 2006, 15:35
- Localização: Leiria
- Contacto:
Re: Golf Mk1 GTI
Mas olha que as fotos do durante é que era!! Sempre ajuda a malta a ver o processo e como podemos fazer também no nosso carro! Tou curioso para ver o carrinho! Da-lhe!
nº: 2153
Vw Golf MK1 GTI 1982 - since 2007
Vw Golf MK3 GT TDI 90cv 1995 - since 2003 -> Sold
Inlineout.com - Outdoor Equipment
Vw Golf MK1 GTI 1982 - since 2007
Vw Golf MK3 GT TDI 90cv 1995 - since 2003 -> Sold
Inlineout.com - Outdoor Equipment
-
- Rookie
- Mensagens: 128
- Registado: 21 ago 2010, 16:57
Re: Golf Mk1 GTI
Sim, vou colocar todo o processo.
Desde já aviso , que como gostos não se discutem, o carro não vai ficar " original 1982", dei-lhe um cheirinho de 2011, misturado com 2500
Desde já aviso , que como gostos não se discutem, o carro não vai ficar " original 1982", dei-lhe um cheirinho de 2011, misturado com 2500
-
- Pro
- Mensagens: 3303
- Registado: 11 jul 2008, 21:24
- Contacto:
Re: Golf Mk1 GTI
Patitos Escreveu: o carro não vai ficar " original 1982", dei-lhe um cheirinho de 2011, misturado com 2500
"Buy Portuguese products and help your economy"
-
- Rookie
- Mensagens: 128
- Registado: 21 ago 2010, 16:57
Re: Golf Mk1 GTI
Vou carregar as fotos agora. Até já
-
- Pro
- Mensagens: 3303
- Registado: 11 jul 2008, 21:24
- Contacto:
Re: Golf Mk1 GTI
Com estas fotos tiro-te o meu chapéu...
"Buy Portuguese products and help your economy"
-
- Expert
- Mensagens: 744
- Registado: 29 ago 2007, 21:48
- Contacto:
Re: Golf Mk1 GTI
As jantes ficaram lindas! Parabens!
'87 G2 1.6 GTD
'88 G2 1.6 CLTD
'89 G2 1.6 TD IC
'96 G3 GTI TDI 20 Jahre
'89 G2 GTI 16v
=>'82 G1 GTI & '91 G2 GTI G60 (para venda)
-
- Amateur
- Mensagens: 590
- Registado: 17 abr 2005, 21:49
- Veículos: Iveco Turbo Daily
- Localização: Onde a Reserva do meu carro me levar....
Re: Golf Mk1 GTI
Isto Promete......
-
- Rookie
- Mensagens: 130
- Registado: 30 mar 2008, 17:11
- Localização: Torres Vedras
-
- Rookie
- Mensagens: 128
- Registado: 21 ago 2010, 16:57
Re: Golf Mk1 GTI
Depois de me darem 2 mês de espera dos koni sport, desisti da ideia e vou colocar uns coilovers. Já via as FK e H&R, quais seriam os mais indicados ?
Obrigado
Obrigado
-
- Rookie
- Mensagens: 128
- Registado: 21 ago 2010, 16:57
Re: Golf Mk1 GTI
Qual coilovers me aconselham ?
KW Variant 2, ou WEITEC "TX ", abraço
KW Variant 2, ou WEITEC "TX ", abraço
-
- Rookie
- Mensagens: 128
- Registado: 21 ago 2010, 16:57
Re: Golf Mk1 GTI
PESSOAL PRECISAVA DE UMA AJUDA RAPIDA "
"The HICON TX “plus” coilover kits have been designed for sporty and ambitious drivers, who want to adjust the damping rates of their rides.
Rebound adjustable without dismantling the dampers
TX “plus” – state of the art technology for a long product life
Reduced system-friction for effective rebound adjustment
Individual lowering within the TÜV approved lowering range
Front axle and rear axle (if technically possible) with coilover
adjustment
Galvanized strut housings with additional coating for ideal
corrosion prevention
Complete solution with adjustable spring perches, race spring
system and rubber stops with dust protection cover.
OU então
Variant 2 and personalized with adjustable rebound damping
The system intended for the experienced driver who requires to not only determine the individual lowering of their vehicle, but adjust the damper setting to fine tune the system to their needs. The adjustable rebound damper allows adjustment of the pitch and roll behaviour of the vehicle, adapting it to one‘s own driving preferences.
Damping technology with individually adjustable rebound
inox-line stainless steel technology at no additional charge
Individually height adjustable
German TUEV-tested adjustment parameters
High-quality components for long life
Comprehensive documentation for ease of use
Infinitely adjustable rebound damping
Na vossa opinião qual o melhor ~
Obrigado
"The HICON TX “plus” coilover kits have been designed for sporty and ambitious drivers, who want to adjust the damping rates of their rides.
Rebound adjustable without dismantling the dampers
TX “plus” – state of the art technology for a long product life
Reduced system-friction for effective rebound adjustment
Individual lowering within the TÜV approved lowering range
Front axle and rear axle (if technically possible) with coilover
adjustment
Galvanized strut housings with additional coating for ideal
corrosion prevention
Complete solution with adjustable spring perches, race spring
system and rubber stops with dust protection cover.
OU então
Variant 2 and personalized with adjustable rebound damping
The system intended for the experienced driver who requires to not only determine the individual lowering of their vehicle, but adjust the damper setting to fine tune the system to their needs. The adjustable rebound damper allows adjustment of the pitch and roll behaviour of the vehicle, adapting it to one‘s own driving preferences.
Damping technology with individually adjustable rebound
inox-line stainless steel technology at no additional charge
Individually height adjustable
German TUEV-tested adjustment parameters
High-quality components for long life
Comprehensive documentation for ease of use
Infinitely adjustable rebound damping
Na vossa opinião qual o melhor ~
Obrigado
-
- Amateur
- Mensagens: 519
- Registado: 07 out 2010, 01:31
- Veículos: Golf IV TDI
- Localização: Aveiro
Re: Golf Mk1 GTI
parabens pelo teu projecto, ade ficar porreiro!
boa continuaçao..
boa continuaçao..
-
- Amateur
- Mensagens: 483
- Registado: 22 fev 2007, 11:36
- Localização: Batalha/Leiria
Re: Golf Mk1 GTI
Força nisso, estou a gostar de ver
Abraço
Abraço
_________________________________________________________________
Golf I 1.5 GLS '78
Golf II 1.6 GTD ic '90
Golf II 1.6 D '90 (do pai) - RIP 13/04/2010 || Re Alive -->28/05/2010
Golf I 1.5 GLS '78
Golf II 1.6 GTD ic '90
Golf II 1.6 D '90 (do pai) - RIP 13/04/2010 || Re Alive -->28/05/2010